Hoved smerter

Ved Hip Kiropraktik i Sønderborg og Kolding behandler vi mange med hoved smerter som hovedpine.

Den mest almindelige årsag til hovedpine er muskelspændinger. Muskelspændingerne kommer da musklerne i hoved, nakke og skulder overbelastes. Dette skyldes som regel dårlig funktion af leddene i skuldrene, brystkassen, nakken og kæben.

Disse muskelspændinger kan udover ondt i hovedet, også medfører smerter og stivhed i nakken, skuldersmerter og kæbesmerter, samt svimmelhed og kvalme hvis de er tilstrækkeligt slemme.

Ved Hip Kiropraktik vil kiropraktoren undersøge dig grundigt, for at udrede de potentielle kilder til din hovedpine, og lægge en behandlingsplan sammen med dig for at komme af med dine smerter.

Hos os ser vi på Det hele menneske og ikke kun der hvor det gør ondt. Mange gange viser det sig at smerte et sted, stammer fra spændinger eller en skade et helt andet sted i kroppen. Derfor ser vi på Hele dig, så du får en behandling der hjælper dig i længere tid og giver dig bedre livskvalitet.

Kontakt os eller book en tid

Kontakt din nærmeste kiropraktor ved Hip Kiropraktik i Kolding eller Sønderborg og aftale tid til undersøgelse af din hovedpine og behandling, eller for at høre nærmere.

Er din hovedpine kommet efter et uheld, kan du i mange tilfælde få din behandling betalt af dit forsikringsselskab. Den slags henvisninger er vi vant til at håndterer. Er du i tvivl, hør dit forsikringsselskab ad.